Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



Zapora zobniškega diferenciala pri tamiyah (TL01 kot primer)

 
Odgovori na to temo    Slo RC drift forum Seznam forumov » Sam svoj mojster Poglej prejšnjo temo
Poglej naslednjo temo

Zapora zobniškega diferenciala pri tamiyah (TL01 kot primer)
Avtor Sporočilo
TITan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30
Prispevkov: 92
Kraj: Ljubljana

Prispevek Zapora zobniškega diferenciala pri tamiyah (TL01 kot primer) Odgovori s citatom
Zobniški diferenciali imajo svoje dobre in slabe lasnosti. Lepo je, da rabijo zelo malo vzdrževanja, slabo je pa predvsem zelo malo upora. V ovinku se notranje kolo zelo lahko zavrti v prazno. Pri driftanju je zaželjeno, da med zdrsavanjem koles obe kolesi sorazmeroma enako zdrsujeta. Ta problem se lahko reši z zelo uporabnim, nastavljivim, a zelo dragim, krogličnim diferencialom. Alternativa je pa predelava originalnega diferenciala.

Kot primer uporablam diferencial od Tamiye TL01 (enak pri TA03, podoben princip pri TA04, TT01...).

Prvo razstavimo diferencial. To se naredimo tako, da odvijemo tri majhne vijake:


Pogled v diferencial. Notri ni nič kar bi zaveralo in omejevalo vrtenje diferenciala:


Česa se bomo lotili. Če tem zobničkom malo utežimo vrtenje bomo zaprli diferencial:


Vzamemo silikonsko cev (dobavlivo v vseh modelarskih trgovinah kot cev za hlajenje pri čolnih ali cev za gorivo pri nitro modelih) in jo narežemo na 1-2mm kolobarje:


Te kolobarje namestimo pod zobničke kot prikazuje slika:


Zobničke vstavimo nazaj v plastiko diferenciala (zobničke rabimo na roko malo skupaj stisniti):


Potem vsa samo malo namažemo, sestavimo in ponovno namestimo v avto.

Veselo driftanje!

_________________
30 Okt 2007 06:12 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jannyy
Višji drifter


Pridružen/-a: 19.10. 2007, 13:47
Prispevkov: 102

Prispevek Odgovori s citatom
samo moreš pazit da ne preveč obremenjuješ ... ki potem se motor pregreva.

Sicer jaz na yokomotu imam direkt na polosovine brez differencjala.

_________________
Back with nitro drift car !
30 Okt 2007 12:08 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
TITan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30
Prispevkov: 92
Kraj: Ljubljana

Prispevek Odgovori s citatom
Za driftanje z ABSom je čisto vseno, tudi če čisto fixno narediš, razlike v segrevanju motorja skoraj nebo. Če bi pa kake bolše gume imel gori se pa avto čudno obnaša v ovinkih, posledično se tudi motor bolj greje ja.

_________________
30 Okt 2007 13:59 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
buddha_luka
Nižji drifter


Pridružen/-a: 24.11. 2007, 16:29
Prispevkov: 75

Prispevek Odgovori s citatom
No ja men je crknu net pa nism vidu kako maš ti narjen morm pa rečt da sm isto naredu in da se zdej avto
odlično obnaša no ja razen tega da se motor neki ful muč mal manj odzivnosti ma pa to je to Shocked

_________________
Dont argue with an idiot he will get you to his level and beat you by experience
07 Jan 2008 22:46 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:    

Odgovori na to temo    Slo RC drift forum Seznam forumov » Sam svoj mojster Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na: 
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online.