|
Avtor |
Sporočilo |
TITan
Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30 Prispevkov: 92 Kraj: Ljubljana |
|
Driftanje po ledu/snegu |
|
Prejle sem malo probaval po Koseškem bajerju furat. Površina je kokertoliko gladka. Tam kjer je led je držalo ravno tako z enim bolših grip profiliranih gum ko z plastičnim gumam po betonu, po snegu je pa kar malo preveč prijelo Je pa lepo sneg na stran metalo v zavoju.
Pa prosim brez komentarjev o driftanju alfe 156
Slike so malo slabe, ker ni bilo dosti luči, da bi foto fokusiral, pomožna lučka mu pa tudi ni pomagala :/
_________________
|
|
26 Dec 2007 00:41 |
|
|
jannyy
Višji drifter
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 13:47 Prispevkov: 102
|
|
|
|
elektro ?
a ni kaka nevarnost stika ali kej podobnega ?
drugače pa hudo..
_________________ Back with nitro drift car ! |
|
26 Dec 2007 00:49 |
|
|
TITan
Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30 Prispevkov: 92 Kraj: Ljubljana |
|
|
|
Ni neki pretirane nevarnosti (vsaj pri meni). Sprejemnik je zasilikoniran, regulator sorazmeroma dobro drži (čeprav bo za tako početje prišel domače izdelave, ravno tako zasilikoniran). Še največji problem je lahko motor. Če imajo krtačke v sebi srebro jih pod nobenim pogoji ne uporablati v vlažnih razmerah, ker dejansko razjejo kolektor (nov motor je lahko fuč v eni vožnji!). Najlepše je uporablati krtačke z dosti bakra (ponavadi označene za okoli 30 vožen, so zelo rdečkaste na pogled). Drugače je pa zabavno po vožni prijet avto pa poštudirat, da ni niti približno več samo 1.5kg težek
So pa tudi celice problem. Ker so tako hladne ne dajo nič od sebe. Avto z katerim normalno tam 20min driftaš zdrži ene 2min
_________________
|
|
26 Dec 2007 02:00 |
|
|
japko
Nižji drifter
Pridružen/-a: 16.12. 2007, 22:29 Prispevkov: 42
|
|
|
|
Kaj pa brushlessi in voda?
|
|
26 Dec 2007 11:20 |
|
|
TITan
Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30 Prispevkov: 92 Kraj: Ljubljana |
|
|
|
Odvisno od rotorja. Neodym izredno hitro porjavi, tako da je skoraj vedno (vsaj pri raznih lehnerjih, hackerjih, kontronikih) poniklan. Tak motor sem imel že za par ur v vodi pa ni bilo problemov. Samo če je pa nikelj poškodovan se pa zelo hitro naredi toliko rje, da začne drajsati ob stator. Sintrirani rotorji so skoraj sigurno tako narejeni, za leplene (starejši ali slabši sistemi) pa nevem kako majo z zaščito.
Ponavadi ni problema. Sam ležaje podmažeš po vožnji pa je (za vsak slučaj).
_________________
|
|
26 Dec 2007 16:23 |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|