Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



Driftanje po ledu/snegu

 
Odgovori na to temo    Slo RC drift forum Seznam forumov » Galerija Poglej prejšnjo temo
Poglej naslednjo temo

Driftanje po ledu/snegu
Avtor Sporočilo
TITan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30
Prispevkov: 92
Kraj: Ljubljana

Prispevek Driftanje po ledu/snegu Odgovori s citatom
Prejle sem malo probaval po Koseškem bajerju furat. Površina je kokertoliko gladka. Tam kjer je led je držalo ravno tako z enim bolših grip profiliranih gum ko z plastičnim gumam po betonu, po snegu je pa kar malo preveč prijelo Laughing Je pa lepo sneg na stran metalo v zavoju.

Pa prosim brez komentarjev o driftanju alfe 156 Laughing

Slike so malo slabe, ker ni bilo dosti luči, da bi foto fokusiral, pomožna lučka mu pa tudi ni pomagala :/















_________________
26 Dec 2007 00:41 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jannyy
Višji drifter


Pridružen/-a: 19.10. 2007, 13:47
Prispevkov: 102

Prispevek Odgovori s citatom
elektro ? Shocked


a ni kaka nevarnost stika ali kej podobnega ?


drugače pa hudo.. Very Happy

_________________
Back with nitro drift car !
26 Dec 2007 00:49 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
TITan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30
Prispevkov: 92
Kraj: Ljubljana

Prispevek Odgovori s citatom
Ni neki pretirane nevarnosti (vsaj pri meni). Sprejemnik je zasilikoniran, regulator sorazmeroma dobro drži (čeprav bo za tako početje prišel domače izdelave, ravno tako zasilikoniran). Še največji problem je lahko motor. Če imajo krtačke v sebi srebro jih pod nobenim pogoji ne uporablati v vlažnih razmerah, ker dejansko razjejo kolektor (nov motor je lahko fuč v eni vožnji!). Najlepše je uporablati krtačke z dosti bakra (ponavadi označene za okoli 30 vožen, so zelo rdečkaste na pogled). Drugače je pa zabavno po vožni prijet avto pa poštudirat, da ni niti približno več samo 1.5kg težek Laughing

So pa tudi celice problem. Ker so tako hladne ne dajo nič od sebe. Avto z katerim normalno tam 20min driftaš zdrži ene 2min Laughing

_________________
26 Dec 2007 02:00 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
japko
Nižji drifter


Pridružen/-a: 16.12. 2007, 22:29
Prispevkov: 42

Prispevek Odgovori s citatom
Kaj pa brushlessi in voda?
26 Dec 2007 11:20 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TITan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30
Prispevkov: 92
Kraj: Ljubljana

Prispevek Odgovori s citatom
Odvisno od rotorja. Neodym izredno hitro porjavi, tako da je skoraj vedno (vsaj pri raznih lehnerjih, hackerjih, kontronikih) poniklan. Tak motor sem imel že za par ur v vodi pa ni bilo problemov. Samo če je pa nikelj poškodovan se pa zelo hitro naredi toliko rje, da začne drajsati ob stator. Sintrirani rotorji so skoraj sigurno tako narejeni, za leplene (starejši ali slabši sistemi) pa nevem kako majo z zaščito.

Ponavadi ni problema. Sam ležaje podmažeš po vožnji pa je (za vsak slučaj).

_________________
26 Dec 2007 16:23 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:    

Odgovori na to temo    Slo RC drift forum Seznam forumov » Galerija Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na: 
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online.