|
Avtor |
Sporočilo |
jannyy
Višji drifter
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 13:47 Prispevkov: 102
|
|
Tehnike Driftanja |
|
živjo... Tukaj bom sam skopiral tehnike driftanja iz pravega avta ki pridejo v poštev tudi pri RC driftu
JUMP OVERSTEER
Jump oversteer pa imenujemo tehniko, pri kateri zdrs zadka dosežemo s prevozom robnika ali bankine z notranjim kolesom v ovinku...S tem gumi oslabimo oprijem da zdrsne...Kaj več tukaj ni za povedat
POWER OVER a.k.a POWER SLIDE
Power-over ali power-slide, je po mnenju poznavalcev najlažja in začetna stopnja driftanja, gre zato da v dovolj močnem avtu, z zadnjim pogonom seveda, izkoristimo moč in s pritiskom na plin izzovemo zadek k drsenju...
Med pravimi drifterji še najmanj cenjena tehnika, čeprav je vseeno ni za podcenjevati, vsako je treba obvladat
Če ima kdo še kej lahko prilepi...
lp , jani
_________________ Back with nitro drift car ! |
|
19 Okt 2007 20:07 |
|
|
HORSE
Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.09. 2007, 11:07 Prispevkov: 56 Kraj: Promised land |
|
|
|
Glede na to, da smo tukaj "začetniki" je pomojem precej težko govort o tehniki, ker nas večina sploh ne ve, kaj počne s komando takrat ko driftamo... Poleg tega pa se zadeve z 1:1 driftom precej razlikujejo - konec koncev so naši avtočki za realno velikost težko samo 10-15 kg, pa še 4x4 so, tko da je pomojem precej težko vzporednice potegnt.
|
|
21 Okt 2007 17:08 |
|
|
jannyy
Višji drifter
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 13:47 Prispevkov: 102
|
|
|
|
Jaz uporabljam
Recimo da grem v drift in avto ne gre počez potem pa nabijem gas do konca ...(POWER OVER)
da ga vrže počez potem pa nadaljujem drift....
nisem pa mislil čist da so iste tehnike...
Odvisno je tud kako maste avtke nastavljene.. Jaz ga mam rajš da gre mal težje v drift in z tem se tudi težje obrne...
je pa tudi težje zelo oste ovinke driftat...
_________________ Back with nitro drift car ! |
|
25 Okt 2007 23:58 |
|
|
HORSE
Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.09. 2007, 11:07 Prispevkov: 56 Kraj: Promised land |
|
|
|
Treba se bo še veliko naučit... Tudi sam imam kar nekaj problemov pri kombinaciji odprtih in bolj zaprtih ovinkov...
Kot že rečeno - najtežje je opisat tisto, kar počnemo s komandami v procesu driftanja...
|
|
28 Okt 2007 07:05 |
|
|
jannyy
Višji drifter
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 13:47 Prispevkov: 102
|
|
|
|
Ja uno je zelo težko opisat k sam levo-desno obračaš... pač to more vsask videt in probat pa ve kaj more delat..
_________________ Back with nitro drift car ! |
|
28 Okt 2007 13:36 |
|
|
TITan
Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 22:30 Prispevkov: 92 Kraj: Ljubljana |
|
|
|
No ja, neki vzporednic se že da speljat tuki. Scandinavian flic se uporablja tako pri pravih kot pri RC avtomobilih. Izvede se ga tako, da pred ovinkom prvo zavijemo v nasprotno smer in nato ostro v ovinek kar razbalansira avto in začne drift. Ta taktika se uporablja predvsem pri avtomobilih z nizko močjo in/ali uporabo gumjastih gum, katere imajo preveč oprijema za simpel "power over" manever.
Približno kak jaz to delam (ugibam - teško rečt kaj delam med vožnjo). To je vse napisano za driftanje z TC4ko z ABS gumam:
V ovinek grem z malo manj gasa, pohodim gas, da se avto pošrek postavi, zavijanje vrnem skoraj naravnost in samo malo popravlam, kamor je treba, večino dela pa delam z gasom. Ko se pride do naslednega ovinka samo ponovim manever. Z malo treninga se naučiš povezovati vse ovinke skupaj v en velik drift.
Teško upisati. Tudi naučiti se teško kej tak prek neta. Najbolši nasvet, ki ga lahko dam je, da napolnite akumolatorje in greste mal uživat.
_________________
|
|
30 Okt 2007 05:03 |
|
|
jannyy
Višji drifter
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 13:47 Prispevkov: 102
|
|
|
|
_________________ Back with nitro drift car ! |
|
24 Mar 2008 12:45 |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|